elektrokolo ROCK MACHINE Blizz TRL e90-297
elektrokolo ROCK MACHINE Blizz TRL e90-297
Hardtailový ebike s novým výkonným pohonem EP8 od Shimana s mimořádnou silou 85 Nm a dojezdem až 120 km. Nekompromisní trailová geometrie rámu, díky které je nová generace Blizzu ještě hravější a ovladatelnější. Více
Výrobce: ROCK MACHINEKód produktu: BS000219Doprava a platba
Běžná cena 99 990 Kč. Ušetříte 4% (4 000 Kč) 95 990 Kč
Recyklační poplatek 25 Kč zahrnutý v ceně
Hardtailový ebike s novým výkonným pohonem EP8 od Shimana s mimořádnou silou 85 Nm a dojezdem až 120 km. Nekompromisní trailová geometrie rámu, díky které je nová generace Blizzu ještě hravější a ovladatelnější. Více
Výrobce: ROCK MACHINEKód produktu: BS000219Doprava a platba
Varianty6
Velikost | Dostupnost | Cena | Množství (ks) | ||
---|---|---|---|---|---|
M (2024) | Skladem | 95 990 Kč | |||
M | Není skladem Sledovat dostupnost |
95 990 Kč | |||
L (2024) | Skladem | 95 990 Kč | |||
L | Není skladem Sledovat dostupnost |
95 990 Kč | |||
XL (2024) | Skladem | 95 990 Kč | |||
XL | Není skladem Sledovat dostupnost |
95 990 Kč |
Hardtailový ebike s novým výkonným pohonem EP8 od Shimana s mimořádnou silou 85 Nm a dojezdem až 120 km*. Nekompromisní trailová geometrie rámu, díky které je nová generace Blizzu ještě hravější a ovladatelnější. Kola v setupu mullet 29“/27,5“ a pluskovými plášti poberou nejtěžší traily. Americké odpružení DVO Diamond E3 se zdvihem 140 mm, teleskopka se zdvihem 150/170 mm dle velikosti rámu a doplňky ONE1 dělají z Blizze ultimátní trailovou mašinu.
BENEFITY
• Nová generace rámu s Trail Ultimate geometrií pro maximální kontrolu na trailu
• Nový pohon Shimano EP8 s 85 Nm a dojezdem až 120 km*
• Mullet 29&27,5 wheels set up
• Vidlice DVO Diamond Air (140 mm)
• SHIMANO 4 pístkové brzdy s metalickou směsí
• Teleskopka se 150 & 170 mm zdvihu podle velikosti rámu
• Block Lock hlavové složení proti poškození rámu řídítky při pádu
• E-TUBE PROJECT individuální nastavení motoru pomocí aplikace E-Tube Shimano (lze pouze s displejem SC-M800 nebo SC-E7000)
Pohonný systém a baterie
Komponenty od Shimana se těší zasloužené reputaci pro svou odolnost a skvělé výkony. A jejich systémy pro e-biky nejsou výjimkou.
Pro nás v Rock Machine byla při výběru pohonných jednotek důležitým faktorem skutečnost, že Shimano při vývoji svých motorů nesoustředí veškerou pozornost pouze na hrubou sílu. Díky geniální kostrukci jednotky STePS mohou mít rámy našich e-biků skoro identickou délku zadních vzpěr jako jejich bezmotoroví bratři, což zaručuje podobný zážitek z jízdy. Také tzv. Q faktor (šířka mezi klikami) májí stejný, jako klasické MTB.
Kompaktní design navíc krásně souzní s rámem a při hmotnosti nejsilnějšího z motorů EP8 pouhých 2,6 kg zůstává kolo stále skvěle ovladatelné. Běžnou záležitostí je již nastavitelnost systému přes Bluetooth v intuitivní appce Shimano E-Tube, nebo prostřednictvím displeje ve vybraných zařízeních od Garminu nebo Sigmy.
Kompaktní display a ovladač přináší intuitivní ovládání a můžeš se tak věnovat jízdě! Podsvětlení displaye zajišťuje dobrou viditelnosti za šera a tmy.
Parametry elektrosystému
- jednotka Shimano STePS EP8
- nominální výkon: 250 W
- kroutící moment: 85 Nm
- kapacita baterie: 504 Wh/36 V (integrovaná baterie Darfon s funkcí self-diagnostiky)
- úrovně přípomoci: ECO / TRAIL / BOOST (až 400 %) - plnně nastavitelné pomocí aplikace (lze pouze s displejem SC-M800 nebo SC-E7000)
- systém je vybaven torzním senzorem
- planetární převodovka, díky které neklade motor žádný odpor při šlapání bez přípomoci
- bezúdržbový typ motoru
- maximální rychlost elektrické podpory: 25 km/h ± 10 %
- inteligentní režim "WALK" nastavitelný až do 5 km/h
Integrace baterie - druhá fáze
Stále se zmenšující baterie nám opět umožnily přepracovat naše rámy. Úkol zněl jasně: lehčí, tužší, elegannější. Za použití CAD simulací a špičkových výrobních metod laserového řezání a robotického svařování jsme ušetřili celých 45 % objemu spodní trubky a 1,1 kg váhy celého rámu, přičemž celková tuhost kompletu je ještě lepší, než tomu bylo u předchozího řešení.
Pohodlí
Geometrie rámů elektrokol Rock Machine jsou stavěny s důrazem na pohodlí a ovladatelnost.
Rám má krátkou zadní stavbu jako klasická nemotorová kola, kratší představec a širší řidítka. To vše Ti dopřeje pohodlnou jízdu a velmi snadné ovládání v terénu!
Díky mírně vzpřímenému posedu nezatěžuješ krční páteř a širší úchop řidítek přináší uvolněné dýchání.
Individuální nastavení
Všechna elektrokola se systémem Shimano STePS lze připojit pomocí mobilní aplikace a můžeš tak nastavit elektrokolo dle Tvých potřeb a představ. (lze pouze s displejem SC-M800 nebo SC-E7000)
Servis + dostupnost náhradních dílů
Elektrokola Rock Machine jsou vyráběna v České Republice.
Zázemí českého výrobce je zárukou rychlého servisu a dostupnosti náhradních dílů i v pozáruční době.
Chceš kompletní informace k systému Shimano STePS EP8?
Jakou velikost elektrokola mám zvolit?
Technická specifikace
RÁMOVÁ SADA | |
---|---|
Barva | Gloss Light Grey/DVO Green/Black |
RÁM/ZDVIH | Alloy Al-6061 T6 Custom tubing, Smooth Welding, Trail Ultimate Geometry, Shark Spine EVO 29er&27.5+, SHIMANO STEPS DU hanger, 2nd Gen. Battery Integration, BOOST 148x12, Disc Brake Post Mount, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing, Adjust. seatpost r |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | ACROS AZX-251, Zero Stack, 1-1/8“x1.5“, BlockLock |
VIDLICE | DVO Diamond E3, LSC, Rebound, TapeRed, 15x110mm axle, 140mm travel |
VELIKOSTI | 13.5"(M), 15.0"(L), 17.0"(XL) |
E-BIKE | |
E-BIKE SYSTEM | SHIMANO STEPS EP8 - Middle Drive Unit |
MOTOR | SHIMANO STEPS EP800, 36V, 250W, 85Nm |
BATERIE | DARFON, 504 Wh, in-frame mount |
DISPLEJ | SHIMANO SC-E7000, Clamp band |
NABÍJEČKA | DARFON 4A Smart plus charger, charging time up to 4,5 hours |
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST | 25 km/h |
DOSTUPNOST KAPACITY BAT. | 1000/60% of original capacity |
DOJEZD (AŽ) | 120 km (ECO mode) w/EP8 range 20% up |
POHON | |
PŘEVODY | 1x11 |
ŘAZENÍ | SHIMANO DEORE SL-M5100-IR, 11-speed |
ZADNÍ MĚNIČ | SHIMANO DEORE RD-M5100 Shadow Plus |
KLIKA S PŘEVODNÍKY | SHIMANO FC-EM600, 36T |
KAZETA | SHIMANO DEORE CS-M5100-11, 11-51T |
ŘETĚZ | KMC X11e EPT |
KOMPONENTY | |
ŘÍDÍTKA | ONE1 Alloy, MTB AL-3520BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 20mm rise, 760mm, 35mm |
PŘEDSTAVEC | ONE1 TDS-D606 Alloy, 35xE35mm, 0° |
GRIPY | ONE1 VL-G1661D2N, Lock-On |
BRZDY (P/Z) | SHIMANO DEORE BL-M6100/BR-M6120, 203/203 rotor, hydraulic disc brake, Metallic pads |
SEDLO | WTB Volt Sport |
SEDLOVKA | ONE1 Alloy, MT171, dropper post 150&170mm travel, 30.9x440mm&480mm |
ZAPLETENÁ KOLA | |
PŘEDNÍ NÁBOJ | SHIMANO HB-MT400, 32H, CENTER LOCK, 15x110mm THRU Type AXLE |
ZADNÍ NÁBOJ | SHIMANO FH-MT400-B, 32H, CENTER LOCK, 12x148mm THRU Type AXLE |
RÁFKY | WTB ST i29, 29"&27.5", 32H |
PLÁŠTĚ | WTB Vigilante TCS Tough/High Grip, Tritec, 29x2.50", WTB Trail Boss TCS Tough/Fast Rolling, Tritec, 27.5x2.60" E-Ready |
DRÁTY | Sapim Leader, Stainless Black |
Geometrie
13.5" (M) | 15.0" (L) | 17.0" (XL) | |
---|---|---|---|
VELIKOST KOL | 29" & 27.5" | 29" & 27.5" | 29" & 27.5" |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 343 | 381 | 431 |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 75 | 75 | 75 |
EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 615 | 635 | 660 |
REACH (mm) | 456 | 474 | 496 |
STACK (mm) | 594 | 603 | 612 |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 100 | 110 | 120 |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
DÉLKA ŘETĚZOVÝCH ZPĚR (mm) | 445 | 445 | 445 |
PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 25 | 25 | 25 |
ROZVOR KOL (mm) | 1216 | 1238 | 1265 |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 760 - R20 | 760 - R20 | 760 - R20 |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 35 | 35 | 35 |
DÉLKA KLIK (mm) | 165 | 165 | 165 |
DÉLKA SEDLOVKY (mm) | L440 - T150 | L480 - T170 | L480 - T170 |
Velikost | M, L, XL |
---|---|
Barva | šedá |
Elektrokolo pro | do terénu |
Umístění motoru | Středový elektromotor |
Typ motoru | Shimano EP8 |
Typ baterie | Integrovaná |
Model | 2021, 2022 |
Materiál rámu | hliník |
Průměr kol | 29/27,5" (mullet) |
Kapacita baterie | 500 Wh |
Elektrosystém Shimano STePS EP8
V tomto krátkém článku si představíme model elektropohonu Shimano STePS EP8.
Proč nakupovat právě u nás?
Máme pro Vás několik důvodů, proč nakupovat u nás...
Jak se starat o baterii elektrokola
V tomto příspěvku Vás seznámíme, jak se správně starat o baterii Vašeho elektrokola...