TEST: Specialized Turbo Levo SL
Test nového Specialized Turbo Levo SL. Poslední rok se nese v duchu boomu v kategorii lehkých konceptů elektrokol. Specialized se rozhodl reagovat na nové typy pohonů Fazua a TQ aktualizací svého pohonu SL a přichází u modelů 2023 s novým pohonem Specialized SL 1.2.
Specifikace:
- větší baterie, silnější motor, agilnější geometrie
- agilnější geometrie/nový pohon s krouťákem 50 Nm a baterie s kapacitou 320 Wh
- něco mezi endurem a trail bikem
- zdvihy 160/150 mm
- mullet setup (29"/27,5")
- nový motor Specialized SL 1.2 - 50 Nm
- plnně integrovaná baterie 320 Wh (nevýjimatelná) s možností připojení externí baterie s kapacitou 160 Wh
- možnost nastavení geometrie - headset angle set, flipchip 27,5/29
- 2 možnosti dávkování přípomoci - 1. přednastavené režimy 2. Micro Tune výkon po 10%
- geometrie vychází z modelu Specialized Stupjumper EVO
- nová aplikace “Specialized” pro nastavení kola a zaznamenávání tras umožňuje kolo registrovat nebo ho uzamknout, jako nejlepší funkčnost vidím možnost nastavení zobrazení displeje a nastavení výkonnostní křivky motoru
- hmotnost kola vč. pedálů a duší - 21 kg
Test dojezdu
- režim ECO (69%) + Trail + Boost - 43 km, 671 m nastoupáno, asfalt + terén (50/50), 1hod. 47min., baterie 320 Wh, po výletu zbylo 20% baterie
Video zpracováno ve spolupráci s Jirkou Fikejzem (IG: @jiri.fikejz).